tur lr inte?

4 dagar kvar av jobb innan jag får en dag ledigt.
Idag ska ja jobba med Sandra o de gör mej så glad för de händer inte så ofta.
sitter o tittar på Dr 90210 o känner bara att åååh tänk om man va lite rik men så är de inte o även om ja varit riktare så hade nog det ändå hamnat längst ner på månste göra listan.
Men man måste ju få drömma o de e nått ja gjor verkligen sedan jag var litenså en vacker dag kanske även den drömmen slår in.
Ibland undar jag om det verkligen är man själv som styr sitt liv lr om det handlar om tur o otur.
Vissa kämpar med vissa saker hela sitt liv utan att någonsin nå en bit av sitt mål, medans andra får de utan att knappt börja försöka.
Ja antar att man inte ska grubbla så mycket över de saker man ändå inte kan ändra på.
Men ibland verkar livet lite off.
MAn ska vara glad för de man har för de kunde varit värre, men ibland måste man få drömma o önska sig mer lr att man gjort saker på ett annat sätt kanske när man var yngre.
Fast vart hade jag varit idag då?

Idag tänkte jag att idag när jag går upp så ska ja gå ut o gå innan jobbet.....nä så blev de ju inte eftersom de snöade osm bara den o nu e de så slaskigt att man blir blöt om tassarna bara man går till bussen.
Så fort ja tänker röra lite mer på mej så kommer något o sätter en pinne i hjulet;( lr är de bara för att ja ska släpa mej ut iaf kanske.

Nä nu e de dax o dra iväg o läsa lite innan jobbet.
Längtar redan tills ikväll när ja kommer hem till mina älsklingar o får mysa lite.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0