te o fina vänner

Igår efter jobbet så hämtade Sandra mej o vi åkte hem till Bettan o drack te ända in på små timmarna o pratade  om lite av varje.
Så himmla skönt o kunna sitta o prata av sig med varandra lite.
Känns som att jag bara grejat i fixat o varit hemma sen vi bestämde att vi skulle köpa huset.
Så när ja kom hem så va de bara o hoppa i säng på en gång för att orka upp idag.

Jag är så tacksam för små stunder som dessa så ni anar inte.
Att få ha så fina vänner, min Sandra numera allas våran egen krigar drottning;) 

Jobbar varje dag fram tills tisdag då har jag en ledig dag igen, denna veckan gör Gabbi sin sista dag på jobbet.
Kommer kännas tråkigt o lite tomt utan henne.
Ja hoppas att allt kommer gå bra för dom när den lill* väl beslutat sig för att titta ut.
 Ja minns som igår hur ja kände innan, totalt livrädd för ja i princip allt.
Så jag beslöt mej för att ja nog kunde dö så skulle allt annat va rätt okej;)
Men ja hade en jätte lätt förlossning o inga problem med något alls.
Min komis som va styv i korken ända tills de va dax, efteråt så lovad hon att hon aldrig mer skule skaffa baran 38 timmars värkar o många stygn senare var hon inte av samma åsikt längre;)
Det är olika för alla o som tur e o jag hade verkligen tur, inte ett ord kom över mina läppar medans andra skriker lungorna ur sig.

Gabbi ska komma o ha lite byteshandel med mej hon ska lämna en toastol o hämta en fäll till bäbisen;)
Ska blir så skönt att kunna ha 2 toaletter igen så ni anar inte.

Nä dax att jobba snart kanske...

All kärlek....


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi, man måste ju kriga för de rätta sakerna liksom! Egentligen så ses vi nog alldeles för sällan =( men när jag väl börjar komma in i en bra rytm i mina studier så kommer vi nog börja ses mer =) Puss o kram min underbaring

2011-02-03 @ 22:32:26
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0