En lexus mitt i snöstormen

Idag blev en ledig dag och när jag tittade på telefonen hade Gabbi skickat medelande från Näl, en liten Lexus blev de till slut, så fint namn.
Får väl döpa ett av djuren till de efterom ja inte ska ha några flera barn;)
Ja hoppas att allt gått bra för som jag förstått så gick det ganska fort allt från start till slut, gissar att full raportering snart kommer på den fronten.
Ta vara på dessa första dagar o vila allt ni kan o bara ta de lugnt allihop, gosa extra mycket med den större bäbisen när han kommer hem;)

Nu på morronen har jag iaf gjort lite nytta, jag kom äntligen ut o gick en promenad på ca 1 timma.
Höll på att både blåsa bort o kalka ett antal gånger men nu e ja hemma igen utan några skador på vare sig lårbenshals lr annat...hehe.
Det snöar o blåser nämligen ännu värre idag än igår, hatar snö vet inte om ja nämt de förut men så är de.

Nu kommer snart Sandra hit för lite förmidags fika innan hon ska jobba, de kan vi behöva för ni har vi inte setts på evigheter utanför jobbet.
De blir lätt så när jag inte har körkort o jobbar knäpp tider o hon jobbar när jag är ledig o har skola o tränar o så tränar hon för mej oxå så ni fattar ju att hon har o göra....måste dock säga att hon slöar nog lite när det är dax för min tur på gymmet för ja märker inte ett skit medans hon lyfter mer o mer varje vecka...
Betyder de att jag måste börja lyfta lite skrot själv om de ska hjälpa kanske...hmm

Han förbi affären påvägen hem oxå så sen blir det kyckling o sallad o annat gott till middag idag
Skönt att det äntligen är fredag så man kan mysa o ha det skönt, gillar när P kommer hem tidigt från jobbet även om det nu bara är 1½ timma de handlar om.
På måndag ska vårt internet i tv vara igång om allt vill sig väl o de ska bli skönt, tänk då kan jag spela igen;)
Nä ja ska inte sitta vid datorn klistrad vid mina spel men bara de att jag kan spela om jag skulle villja är lite kul.

Nä nu blir de på med kaffet snart..

Önskar er alla en lugn o skön helg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0