Sen kväll

Te myset hos Bettan igår drog ut ända till kl va närmare 1.
Riktig tjejkväll;)
Idag är Bettan min ängel, hon ringde o ville att jag skulle jobba tidigare ist o de vill ja lova att ja inte tackar nej till.
Håret fick stryka på foten men ja har ju hela helgen på mej så de löser sig.
Har snabb röjt här i röran där ingen verkar veta att vi vare sig kan slänga sopor, vet vart man gör av tvätt lr att vi har en fullt fungerande diskmaskin.
Ja det ser iaf bättre ut nu än när jag kom hem vid 1 i natt kan jag ju säga, med lite tur kanske det är ännu bättre när jag kommer hem vid 8 ikväll.....man kan hoppas.
Nä nu e de jobba igen som gäller..

Ha nu en helt underbar fredag, spendera den med någon du tycker riktigt mycket om vet ja.

Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0