massor av snö

Men va e problemet? orka mer snö nu när allt nästan va borta.
Min plan för dagen var att gå ut o gå o röra på mej för att bli av med allt hemskt som någon hängt på min kropp de senaste året.
Nu har jag nått slutet o ja tänker iaf inte visa mej ute till sommaren om inte detta är borta, men för att de ska hända så måste man ju röra på sig.
Ingen kan göra de åt mej o jag är såååå lat när de kommer till just denna biten.
Jag har alltid varit smal lr benig så att ha en massa "fluff" är inte alls välkommet på min kropp, det är oklädsamt o något som får mej att vantrivas.
Andra som känner mej tänker säkert men gud du som e så smal....nä inte som förr, ja vill inte väga mindre men ja vill inte ha en massa "fluff" som inte e till den minsta nytta för någon, så nu måste de hända något.
Önskar så att ja o Sandra bott närmare varander så vi kunde tränat ihop men de e helt omöjligt aå länge jag inte har ett körkort...o de e ju ett annat dilemma som väl oxå måste tas tag i en vacker dag.

I helgen är det LU, känns så hemskt att de äntligen är här o då har jag redan slutat
Jag har inte längre den tiden som behövs för att hinna med djuren på de viset som krävs för att tävla som förr.
JAg känenr ibland att jag inte hinner alls så mycket som jag borde med dom men jag skulle aldrig vilja vara utan djur.
Fredrik har varit här o hämtat en av sina men lät Bambi va kvar då jag vinte vill skicka hem henne om hon är dräktig vilket han var väldigt glad över.

Denna helgen är jag ledig o det betyder väl kanske greja lite eftersom vi inte hinner på veckorna längre.
Planen är nog kanske att lägga ett golv, måla o spackla lite, brukar sällan komma så långt som jag vill så vi får väl se;)
Ja jag är en tidsoptimist ja vet*s*.

Nä nu måste jag göra mej klar för att åka till jobbet.

....................................................

TLC visar skönhetstävlingar för barn fick ja se idag, från nyfödda o uppåt.
Herregud låt barnen få va barn, föräldrarna som oftaste i detta fallet är stora feta mammor som själva inte lyckats med så mycket verkar det som.
Stackars barn som inte äns får välja själva om dom får göra detta utan tvingas till de.
springa runt i kläningar okej, men i bikini?
Mycket förvånande om barn får anorexi? nä inte direkt.
Nä jag skulle aldrig utsätta mitt barn för något sådant.

Nä nu ska jag jobba med mina underbara kollegor som väntar mej på jobbet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0