jobb o städning

Klaev upp idag lagom till att höra tvättmaskinen spela sin lilla melodi att nu e jag klar.
Hängde tvätt o skickade iväg J till skolan.
Lade mej lite på sängen för att läsa o fick verkligen en mördande huvudvärk o de va bara o lägga huvudet på kudden lite o försöka sova bort de o nu känns de mycket bättre.
Har drömmt jätte knepigt o sovit konstigt de sista o idag var verkligen inget undantag.
Vissa drömmar kan verkligen hänga sig kvar i minnet länge.
Jag minns vissa sedan jag var liten lr drömmar som upprepar sig om o om igen, jag hade en gång en bok om att tyda drömmar men den har nog blivit utlånad någon gång gissar jag.
Fast vill man veta vad det betyder? Kanske inte.

Jobbade igår o eftersom det var söndag så kunde de inte bli bättre, söndagar är här med den bästa dagen o jobba vare sig de e kö lr 12 timmar pass;)
På söndagar finns ett lugn över hela stället som man känner redan när man kliver in, alla sköter de dom ska o allt flyter på precis som de ska.
Gifte bort J med Amil på jobbet oxå sånu är de fixat för framtiden;))

Mami hämtade mej efter jobbet o jag hjälpte till i lägenheten med att packa alla saker, vet inte vart ja sen ska göra av allt men de lär få bo hos mina föräldrar länge till gissar jag. När alla var trötta var de dax att åka hem o mysa med lite taos o film på kvällen.
Skulle gjort så mycket idag innan jobbet men de jäkla huvet pajade ju de kan man säga så i morron på min lediga dag blir de kaniner o städning som står högst på listan o lite målande.

I morron åker S iväg till sin skola i Falun, stackarn får gå upp tidigt som attans o köra själv hela långa vägen helt själv;(
Nä på med fejan o iväg va de...


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ska inte alls åka helt själv, ska hämta upp 2 töser i mariestad! Så jag får bara åka själv dit och sen har jag sällskap =)

Kramis

2011-02-07 @ 19:36:14
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0