äntligen internet

Idag kom brevbäraren körande med ett väldigt efterlängtat kuvert, nämligen internet koderna;)
Så efter middagen vart det lite vila för P medans jag utfodrade papi som kom förbi för att kolla lite mått till bänkarna mellan vardagsrum/hall/kök så att allt var enligt vår önskan.
Sen kom även min farbror förbi då han inte tog sig hem då vägarna mot Grästorp var hel igensnöade o han inte äns tog sig till tre älgar.
Vi drack kaffe o gjorde upp morrondagens grejande lite o även söndagens då vi ska fortsätta hos farmor.
Sen knappades koderna in o alla datorer drogs igång;)
Jessica har suttit o bloggat som en tok o jag har kollat alla trailers på apple som kommit ut sen sist o älsklingen sitter naglad vid senaste UFC.

Det har äntligen slutat att snöa o jag hoppas att det kan va +10 i morron när ja vaknar o strålande sol o ingen snö så jag kan gå ut o sätta mej med en kopp kaffe på baksidan o njuta....risken för att det ska hända är ju inte direkt stor men hoppas kan man ju alltid.
Vill verkligen inte skotta mer för än tidigast i november om jag får välja.
På måndag kommer troligen tvn igång för dom kunde ju inte starta den innan måndag tydligen men nätet gick, knäpp telia.

Nä nu ska jag gå ut till odjuren o prata lite med dom o se hur dom har de....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0