trött o lipig men med nya möbler

Tiden rullar på som aldrig förr, jag jobbar hela tiden känns de som men på ett positivt vis.
Jag är så glad över att vara där jag är nu.

Fast ju st nu e ja bara lipig o sitter o tittar på biggest loser, det är något jag följer varje dag.
För mej är det beundransvärt att folk har sådan villja och glöd att verkligen ta tag i sina liv, jag som bara har kanske 5 kg att bli av med lr förvandla mej till lite mer muskler gnäller som fan o har inget goo alls.
Jag kan görna förklara för andra hur man på ett bra sätt ska göra men att göra de sjäv? nej de e ju inte riktigt lika kul när man kommer till kritan.
i morron e jag ledig o då har jag en hel massa måsetn som jag inte han med förra veckan, djuren ska ha mat o de ska sätdas o en halv garderob med "ja kommer bli snal igen" kläder ska i uff lådan till någon som troligen redan e smal o inte gnäller över om dom får ett par kg extra...vilka I-landsproblem.
Ibland kan jag kanppt förstå hur jag blev anorektiker med tanke på hur mitt ätande ser ut idag.

I torsdags kom våtra nya kyl o frys, vi var på ikea i fredags o köpte ny säng/sängar o barderober till vårt sovrum så nu e de snart klart, föutom att nä nu få vi nog ha en ny tapet;) ja ja vet den e inte äns ett år.

Ja tror verkligen att jag sovit för lite o att de närmar sig jul, i fredags lipade jag typ för att ja va så trött o i lördags för att P sa nått jag blev putt över, visserligen något som inte var helt genomtänkt kanske från hans sida men iaf o idag  grinar jag ihop med tvn.
Jag vet innerst inne var skon klämmer.....ja saknar han så mycket att det verkligen gör ont i hela kroppen, jag önskar bara att julen kunde va över snart, jag klarar inte äns av att sätta upp dom julsakersom jag fått av han.
Men i morron är en annan dag....
Men ja hade önskat att det hade varit en dag med dej i den.....
I love you R.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0