översvämningar...

Idag har varit en helt okej dag på jobbet med glada folk runt mej, sånt gillar jag.
När man jobbar med många av sina "vanliga" gammla rävar, vi är ju ganska utrotningshotade på vårt jobb just nu så man är lycklig så länge det varar;)
Detta betydde att det var långt ifrån lugnt men detta till trotts en helt okej dag som började tidigare än vad den skulle men vad gör de, absolut inget alls.

Igår var det översvämningar i Gbg o i morse trode jag nästan att de ovädret kommit hit så som de öste ner.
En gammal kolega hade kommit till jobbet idag o deras lager hade över 60 cm vatten, inge kul.
Vi blev iaf än så länge förskonade från detta.
Minns en sommar måste varit mellan -96 lr -98 när husen på hela våran gata hemma hos mina föräldrar fick vattenskador pga regnet.
Källaren hemma vattenfylldes på bara 15 min o man kunde nästan simma, fy fan de va mindre kul.
Ännu mindre kul för en familj som var utomlands i 2 veckor o kom hem till ett hus fyllt med vatten;(

I helgen tog vi det lugnt på lördagen var Caroline o Glenn här o käkade o hade trevligt, känns tråkigt att hon ska flytta till stor stan o lämna oss i 6 månader, men hon kommer ju tillbaka igen.
Söndagen ägnade jag åt att måla o att ha tråkigt, ja ville greja o P ville slappa på soffan..hmm, de slutade med att vi alla 3 gick en lång promenad iaf o sen blev de soff häng resten av kvällen.

I morron är jag ledig o det är skönt för att jag sträckte min rygg idag 1 timme innan jag skulle gå hem o sen dess har jag ont som attan, uthärdligt men som sagt inge vidare skönt.
Men jag ska inte klaga stackars Mia ligger hemma med ryggskott, jag kanske har sympati värk;) om så är fallet så är det nogon jag känner som även har ont i en tand, vore tacksam om du isf kan gå till tandläkaren o fixa detta då jag mer än allt annat slipper.
Ja jag vet att jag borde gå o fixa skiten men...nä.

Pär o Martin e ute o cyklar livet ur sig o jag ska snart ja o ta hand om mina små o sen kanske plinga på min goa Sandra en sväng.

Nä här blir inget gjort....
I morron e de tisdag o det betyder röja o slänga skräp.


Kommentarer
Postat av: Sandra

he he..jag ska ringa till tandläkaren snart.... har ont i 2 tänder .....

2011-08-16 @ 09:45:21
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0