jävla hår

Ja tänk att man aldrig lär sig när det kommer till sitt hår....jo man lär sig men man är dum nog att tro att man kan lyckas bättre denna gången än förra.
Jag tänkte att jag orkade verkligen inte sitta med sovande armar över huvudet lr med skallen mellan knäna för att dra ut slingor för att få bort den hemska utväxten.
Men varför ska man ha så jäkla bråttom o inte lugna sig o be någon om hjälp?
Ja o inte blev de som jag ville för 5 öre utan precis som de inte skulle bli, blir så trött på mej själv.
Så idag får de bli att slinga håret mörkt, men jag får nog be mammi om hjälp denna gången.
Förstår inte alls varför jag blekt hela håret förr, men med tiden ska väl jag oxå lära mej;)
MEn det är så typiskt att när håret väl e rätt bra ja då ska man sabba de igen.

Nä nu vart de iväg så jag inte blir sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0