då var det över

Ja iaf för detta året.
Nästan ett helt år kvar tills nästa semester, känns hemskare än vanligt får jag väl säga.
Varför ja det är ett annat kapitel som inte ska skrivas här, men det är väl bara att bita ihop o hoppas att allt snart blir bättre men gärna någon annanstans.
Vi har haft en helt underbart bra semester trotts att den nu känns som den var kort.
Vi har haft jätte bra väder o ätit o druckit gott så ofta tillfäll funnits;)
Nästa år blir det nog 5 veckor om det går.
Frmsidan av husets fasad är snart klar de som fattas är en sista målning och verandan ska bli klar.
Känns himmla skönt att ha fått de gjort, vet inte om det blir så mycket mer gjort i år, det återstår att se.
Planerna är många men enigheten är inte riktigt på samma plan alltid.
Snart börjar skolan igen oxå, de ska bli skönt på ett vis att få lite rutin på saker o ting igen, tror inte riktigt att J håller med mej men.

Nu har jag inte lång stund kvar av min ledighet;( bara minuter kvar..
Jag känner att det är bäst att ladda med en bunt alvedon o lite migrän piller för att klara denna dagen.
Jag önskar mej själv lycka till o hoppas på det bästa.
Jag hoppas att några av mina kära medarbetare jobbar idag så jag slipper lida hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0