klipp tid....

Usch vilken dag, tänkte att jag säkert skule känna mej bättre idag men det kan jag lova att så icke är fallet alls.
Har sovit lr halvsovit större delen av dagen o haft en mördande huvudvärk som inte ger sig.
Kom på mitt i allt at jog lovat att klippa en kanin idag vid 6 tiden oxå o huset ser ut som om jag bedriver fångläger här.
Saker precis överallt.
Eftersom P håller på med minsta hallen o den lite större så ligger de ju saker överallt där, men vi målar ju även innerdörrar vilket gör att det står saker i hela vardagsrummet, ja allt från båkar till färg o penslar.
I köket håller i fortfarande på med det sista putsandet på kaklet o i andra hallen sätter vi lister, på lilla toan har i rivit all tapet i väntan på att hallen ska bli klar o sen börjar vi sätta vägg även där.
Ja så vi är åter igen överallt o grejer vilket då slutar med att det står saker öerallt...hatat!!!!
O eftersom ingen känner att man direkt behöver plocka bört för än att man e HELT klar så står ju allt överallt.
Inte riktigt så jag vill ha det när det kommer folk hit.
Men bara jag hittar saxarna så får jag väl överleva de oxå.
Måste börja med lite mat till min svältande familj oxå så att P kan göra klart hallen o lägga in golvet där.

Jag hoppas verkligen att både öga o huve e bättre i morron för de här e inget roligt alls o inget man kan gå runt på jobbet o hålla på med, måste ju droppa ögonen hela tiden vilket gör svin ont o tårarna rinner som besatt.
Man får tycka synd om sig själv ibland o nu e en sådan dag.
Förutom de så är livet bara bra, hittade en bra sida med tavlor i förrgår o idag såg jag att en blev tippsad om en möbelsida som var så bra, o de visade sig vara samma ställe.
Hade inte en aning om att dom även sålde möbler, hittade en massa bra o ha saker.
De vi letar efter är ju matsalsbord men jag tror jag kommer bli både tokig o tunnhårig innan den dagen kommer att vi hittar ett.
De e inte de att man inte kan köpa nytt, visst kan man väl de men jag köper häldre ett på blocket som jag kan få billigare o köpa mer andra saker för o för att ja vet att om några år kommer vi villja ha ett annat o då grinar man illa för att man köpte ett så dyrt.
SEn letar vi efter en lr flera tavlor vi hr ju en vägg som behöver en tavla lr nått o de behöver vara nästan 2 meter lågt.
Funderar på om man inte borde ta en tripp in till uddevalla lr trollhättan o kolla någon dag för o kolla lite pryttlar.
Nä då var de väl dax o slänga ihop maten o leta efter ett glatt humör o ett par saxar som gömmt sig i någon låda här i huset.
Borde även fixa min utväxt...men de får bli när mitt öga funkar igen lr så får ja väl muta Jessica, lät som ja fick vänta för de kändes som en dyr historia.

Idag har det utlovats brödbak oxå, jag hade föredagit smarriga kakor idag som tröst.
 

Önskar er all en fortsatt bra dag...i morron hopas vi på sol igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0