tårar

I fredags  på eftermidagen när jag väl tog mej ut till kaninerna hittade vi Jocke död.
Fan, ja grinar ihjäl mej snart över de här.
Först Artemis o nu han, på något vis tar jag det lättare när jag är tvingad att avliva dom än när jag hittar dom så här.
För Jessica är det tvärtom.
Han såg ut som att han bara låg o njöt , ine alls som dom brukar se ut.
Igår begravde jag honom brevid Atte.
Han var iaf en otroligt väl dresserd kanin, man kunde få han o spela död, så kelig o go.
Nu har jag bara Morran o charlie o så deras ungar kvar.
Inge långöron;(
Mitt hjärta går i tusen bitar ska ni veta o tårarna har trillat sen i fredags.

Ska ringa Fredrik o säga att han väl får komma o hämta sin lilla dam lr fråga om han vill ha en unge ist.

Papi var här i lördags o han o Pelle satte kakel i köket så nu fattas bara ett par plator o sen ska de på fix, ser ut som ett helt annat kök nu.

Igår bakade Pelle bröd, med typ allt i som jag hatar, o ja jag åt o lever än;)
De va jätte gott när de v nybakat men ja kan inte lova att ja inte pillar ut de ena o andra sen.
Ja o Jessica ska baka sen tänkte vi om jag orkar.
Nu ska jag gå ut o se hur mina små bäbisar mår, har en som e lite liten o tanig som mitt hjärta blöder lite extra för.
Ja hoppas att vädret blir lite soligare så att det tprkar up lite o så att det går att greja lite mer ute i veckan, fast de lär väl inte jag göra eftersom jag jobbar sent ändå atill fredag o Pelle e sjuk som bara den efter att ha stått ute i vattnet hela fredagen o fiskat på premiären, stackare.
Tycker synd om han när han e sjuk, trotts de så tog han o sågade ner halva trädet som står kvar;)

Försökte få hemsidan uppdaterad men den är ju totalt knas o raderade bara en massa ist.
Blir så trött på teknik som inte funkar, den har strulat sen i juli nu.

Nä nu ska ja gosa med mina djur.


Kommentarer
Postat av: Hélène

Jag har en med halvt hängande öron som du kan få låna om du vill! ;) Hon är såååå himla go, Blomma!!! Mizzi är lite mer bitchig, kan man säga, men hon har sina stunder hon också! Har du någon lurvig pojkkanin nu? Ha det så bra! :)

2011-04-04 @ 11:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0