aj

JA inget har ändrat sig sedan igår direkt.
Ja jag ser ju inte ut så här längre men jag känenr mej så.

Idag börjar mina vänner med sin nya altan, åh ja vill oxå bygga o inte bara riva ute.
Men de kommer de oxå.
Kanske blir en liten promenad dit sen för att få lite luft.
Har legat platt som en pankaka hela långa dagen o bara sovit till o från, pratat lite i telefon med Sany o så sett på GA, men insåg att jag verkligen inte tycker om o göra nått när ja mår så här så ja sov en stund till.
Nu kom Jessica hem lycklig som få för nu har hon lov i en hel vecka.
Själv väntar jag på att läkaren ska ringa upp o se om jag måste släpa mej dit lr om det räcker att dom förlänger mitt intyg o att ja hämtar de nästa vecka.
MAn har verkligen ingen ork för något direkt när man må så här.
Igår fick jag vänligt men bestämt hjälpa pappa med ett fönster iaf, solen skiner o vädret e jätte fint så nu gör vi detta så slipper vi de sen sa han glatt.
Hmm, ja ibland har man inget val när det kommer till vissa saker.
Snart sluttar P o då ska han till optikern för att prova ut linser o lämna in alla brillor han haft hemma för att prova, ett par Jaguar blev de denna gången, snygga men de tar alltid tid att vänja sig vid nya saker tycker jag.
Måste lyckas fundera ut vad jag ska lyckas trolla ihop för mat idag av kycklingen, har verkligen idetorka.

Igår hjälpte mami mej o baka så de jag gjorde va dela en dag på 3 o knåda o sen ta t de r ugnen typ, otroligt smidigt sätt att göra 4 limpor på;)
Nä nu ska jag göra lite kaffe o se om det kan hjälpa.

Jag hoppas att ni får en härlig fredag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0