då flyttar vi då....

Ja de e så man knappt kan tro de är sant, vi fick huset;)
Ja va så glad igår när medelandet kom o ja ringde P att ja bara stod o hoppade av glädje, Jessica tyckte ja va as töntig o sa att hon tänkte då inte flytta med om ja skule hålla på sådär.
Men sen ångrade hon sig, kollade tapeter o tyckte att en väg fylld av höghus vore nått för henne...nja inte om mamma får bestämma iaf.
Så på tisdag skriver vi pappren.

Är ännu sämmre idag än igår, inge bra o köra hoj på nätterna när de e kallt.
Man känner inte direkt av de för än man är på halva vägen o då vill man inte stänga stanna mitt i mörkaste skogen o börja leta vantar o skit.
Men de  e idag o sen e ja ledig i 2 dagar, jag hoppas av hela mitt hjärta att någon tycker synd om mej idag o skickar hem mej.
Hostar upp slemmiga äckliga blodklumpar...uuuuuuh, ja ja vet, man borde stanna hemma men gör jag de idag kommer jag bli personligen strypt gissar jag eftersom sverige chefen kommer idag o vi har fejat o grejat i en evighet på jobbet för att han ska beskåda härligheten i en kvart lr nått, sist han dom knappt in innan dom hade gått.
Idag tar ja bussen iaf o mamma hämtar mej ikväll kanske hjälper något iaf.

Nu måste man kolla massa prylar innan flytt med tv o internet o byta adress o sånt jox, fast adressen känns som att de kan man väl ta nästan precis innan eftersom vi inte vet exakt när vi flyttar ännu.
Så idag ska jag ta med mej en massa lådor hem från jobbet så ja kan börja packa ner lite små saker iaf, lika bra o börja i tid för 1½ månad går ganska så fort.
Specielt denna månaden när alla ska fylla år, har börjat lite smått till Jessica o till mamma vet jag typ vad ja ska köpa iaf.
Fest för mina vänner har ja beslutat att ha när vi flyttat in känner att de blir lite mycket o ha de här mitt i en flytt men släkten firar vi med när mamma fyller år för då kommer mormor o allihop, ja hoppas min morbror o hela högen kusiner o barn oxå kommer då.
Tänker på de ofta att det är så skönt att vi umgås mycket mer nu än förr, tråkigt att de skulle behöva bero på att någon dör men fint på ett annat sätt.
Nä nu får vi rycka upp oss o hoppa in i duschen o sen vända flaskan med hostmedecin upp oner o sen blir de jobba, ska tom lyckas fläta mitt hår idag, ja de blir en syn för gudarna..hehe


Kommentarer
Postat av: M

Är så glad för eran skull.

2010-09-26 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0