hur lång tid ska de ta...

Hela dagen har man gått o väntat på att få höra något från mäklaren men inte ett ljud än.
Tror man kan bli tokig på att vänta för länge, skulle va så skönt om detta blev av innan kallaste vintern, visst de blir ju flytta mitt i vintern men att få komma in o renovera innan vore så skönt eftersom de blir väldigt svårt att göra de utan att bo "dubbelt" att inte duscha på en månad lär nog inte bara skrämma bort vänner utan även gäster på jobbet;)
Har googlat runt lite o kollat badrumsrenovering o va lite sånt kostar men inte blir man klokare på de då de finns så otroligt lite priser på nätet nu just de.
Visst de finns vanligt tråkigt vitt kakel som vi har nu men de vill man ju kanske inte ha, inget dyrt men de behöver ju inte se ut som skit, lr om man ska ha våtrummstapet o matta, de fanns de inte pris för de på ett enda ställe som ja kunde hitta.
Har ni några tipps?
Blir väl en hel massa rör som måst dras upp o ev äen nya rör o brunnar i golvet, semester nä detta blir till o göra på kvällar, hur man ska hinna de e en annan grej.

Ooo ja jag vet att de e ett jävla gnäll om hus, målande, flyttande o allt som hör de till men skit i o läs då för de lär inte bli bättre om vi får de;)

Önskar bara att de gick lika fort för oss som för många av dom andra man känner som nu köpt hus.

Försöker tvinga mitt barn o göra lite läxor även idag men de går trögt vill ja lova.
Tänkte ringa mami o tvinga med henne till macken o tanka för hon har nämligen min dunk, orkar inte släpa åket ner till macken.
Så kan de gå när man kör slut på soppan för o jaga kaninungar i skogen.
 Resten av veckan jobbar jag sent förutom helgen som ja e ledig.

Idag får många reda på en lite kul sak...som inte handlar om mej, åh va jag hade velat va en fluga på den väggen o även på en annan idag.
Har tydligen varit värsta polis träffen här lö - sön, gud va man missar saker när man för en gång skull åker iväg lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0