Höst..

Oh, ja e sååå trött.
Man vågar ju inte sova så länge som man skulle kunna för tänk om Jessica känner samma, äh mamma kommer snart o väcker mej.
Så de e lika bra att palra sig upp o möta dagen med minst sagt trötta ögon.
Knepigt de där med att dom som ändå bor närmast skolan alltid har förmågan att komma senast.
Mins att de va samma när ja gick i skolan, ja o min granne Anna vi va lltid sist i alla lägen trotts att vi som Jessica skulle kunna göra kullerbyttor hela vägen utan att komma sent.
Man kom som hon inte försent utan precis när de ringde in nästan, smink var för mej den stora boven för allt sånt var viktigare än att både komma i tid o äta.
Nu har hon iaf sprungit iväg o klockan ringer inte än på en stund.

Ska börja göra mej klar för jobbet, segt o jobba så många dagar på raken, men på måndag e ja ledig iaf.

Har inte hört ett ljud om huset ännu fast de har ju bar gått sedan i söndags sedan vi lade bud.
Men jag hoppas att vi kanske klarar oss utan att behöva gå upp så mycket mera.
De värsta är att tiden går o att flytta mitt i vintern e väl ingen direkt höjdare, fördelen är ju att man kan ställa allt i garaget o bära de därifrån o aldrig behöva in i huset med mer än de stora möblerna så de blir inte sånt spring.

Nu vet vi ju som sagt inte hur, när lr om de blir något men att vi hoppas de vill ja lova.
M o H fick besked om sitt hus i går, tidigast oktober flyttar dom om någon vill ha deras lägenhet då så vet ni någon som behöver en stor lägenhet som vet jag en som snart vill bli tom;)
Så vill allt sig väl så bor vi bara med en liten skog mellan oss.

Idag känns de verkligen att hösten närmar sig, de ör så där ruggigt inne så man måste ha tjocka sockar o filt.
Vi har allt ett konstigt väder numera tycker jag.
Jag brukar minnas att iaf i över en månad efter att skolan börjat så satt man ute o solade sig på rasterna, nu e de nästan frost..brrr
MEn de har sin tjusning de oxå såklart, tända ljus o mys o alla vackra färger som kommer nu.

Nä om man skulle ta o göra sig klar så man kan åka o jobba, frågan e bara buss lr blå faran.....hmm
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0