trött

Ja de tog en bra stund innan jag kunde lägga mej igår, en flaska vin o sen va de till att mer lr mindre sitta o sova, så det har inte blivit mycket sömn.
Idag kommer de o går ena stunden är de ganska lugnt för att sedan kännas som man ska dö.
Ja ja e gnällig när ja har ont men ni ska bara veta hur ont de gör.
Ska föröka sova en stund till o se om jag lyckas, har inte en aning om när resten av familjen ska komma hem dom har inte så mycket som ringt på hela dagen igår;(
Snacka om övergiven, ja tråkigare än igår har jag nog inte haft på länge, kändes som att man lika gärna kunde ha jobbat.
Ser ut att bli lite bättre väder idag iaf så då kan jag fortsätta ute hos djuren o städa.
Nä lägga sig igen o sen ut o greja lite om ja inte dött innan dess, funderar starkt på att ta en tång o bara dra ut skiten..hmm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0