tattoos

Ja nu har jag än en gång målat slut på färgen men de blir till o handla de en annan dag.
Igår var jag med Sandra i Allingsås hos Denis, hon blev nästan klar denna gången lite små jox kvar nästa gång o lite himmel sen e de klart.
Sååå himmla fint, ja måste bara börja snart känner ja.
Fast nu e de så mycket annat, går som på nålar o väntar på att mäklaren ska höra av sig, ja både vill o inte vill att han ska ringa.
Så fort de kommer ett sms klappar hjärtat dubbla slag, tänk om någon budat över...usch man går o mår lite halv illa o intalar sig om att herregud de kommer fler hus o de blir nog inget samtidigt som hjärtat skriker.
Ja han ska ju inte hoppas för mycket men vad är planen då, ja vi får väl se senart hoppas jag.

Vi körde i 2 omgångar igår först på förmidagen o sen gick vi o käkade lunch med Sandras trevliga vänn Hanna o sen tillbaka igen.
Vi trode vi skulle va hemma tidigt men det blev våran vanliga tid runt 7, men lika trevligt som alltid.

Nä nu orkar ja inte vänta på att posten ska slänga av paket här längre utan känner att ja måste dra iväg om jag inte ska bli sen...ses en annan dag..


Kommentarer
Postat av: Bella

Käkar ju redan järn :S Dock äter jag inte varje dag. Bör väl kanske göra det...

2010-09-08 @ 23:06:00
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0