plocke pinn

Har suttit o blädrat på skånska byggvaror o lite andra byggställen o så blocket.
Jag vill nog fixa mer än Pelle vill göra tror ja men ja känner att även om de vara är kanske för ett par år så vill ja ändå trivas.
Vet inte om huset behöver enbart målas lr om även panelen behöver bytas ut, fönster ska fixas lr bytas.
Ja man kan ju faktiskt hitta snuskigt billiga grejer på tex blocket som inte kostar så mycket o spar en hel massa tid.
Ytterdörrar o garage port, golv o tapeter, kök o lister, badrum o fönster.
Ja de plockar på, men allt kan man göra själva lr med hjälp av pappa som tur e.
Skulle önska att de kom ut lite flera hus sp man hade lite mer att välja på, visst finns de hus men inte till de priset ja vill ha.
Jag vill kunna lägga en del pengar på att göra om, typ golv o kök o sånt o lite små fix.
Ja de e mycket hus snack just nu känner ja lite överallt, lr flyttningsplaner iaf.
Många av ens vänner letar nya ställen lr har skaffat sig nyss o ska snart packa ihop sig.
Ska bli lite kul o få komma dit i morron o kolla, ja skulle villja gå på varenda visning som finns på alla hus bara för ja e så nyfiken på hur folk har de.
Ja har iaf en plan om hur jag vill ha de, nu verkar de ju tyvärr inte som att min älskade sambo vill ha de så men vi får väl se.
Nä bäst att passa på o plocka ihop lite prylar o sen ut till djuren o rasta dom medans solen skiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0