packar

Har försökt röja ur lite i förådet idag o packat upp lådor som gud fan själv glömt öppna de senaste 13 åren verkar de som.
Va me skit man sammlar på sig, gammla mappar o pärmar o papper o ja en hel massa skit.
Tänk de känns så skönt varje gång man gör ett sånt här röjande, de lättar lite i själen lixom.
Fast ändå så vet jag att jag har sparat saker ja lika väl kunde ha slängt denna gången oxå kanske.
Hittade mina gammla modell bilder som legat väl undanstoppade de senaste 10 åren iaf.
Lite kul med gammla kort o gammla filofaxer som man spart, men nu åkte de en hel del.
Började rensa lite i städskåpet oxå, jag har ju en förkärlek till att spara skruvar o muttrar för som min kära far brukar säga man vet aldrig när man kan behöva dom, så sant så nu har jag fått börja sortera på allvar i små söta lådor med fack;)

Har ont i armen sen jag var o gav dom lite blod;( ser ut som en nybliven pundare, helt blå o blodig.

På tisdag kommer dom o förbesiktar o på torsdag e de visning, kan säga att ja trode de skulle dröja minst en vecka till.
Ni anar inte hur mycket saker jag har slängt ut överallt o överkastet har jag nog lyckats att packa ner, ser ut som att ja får sno ett av Jessicas så länge.
Nu har jag typ packat allt sånt där som man inte använder så mycket, men resten när ska ja hinna ta de sen, gud man får aningen panik
Men de löser sig när man väl e där.
Ska inkasera all flytt/städhjälp hos mina kära vänner när den dagen kommer för de lär vi behöva.
Nu är iaf lägenheten uppsagd o pappren på huset är klara...känns konstigt.
Snart får ja inte sitta ute på min altan o röka på natten under taket o lyssna på en bok o lösa mina korsord, var ska ja sitta då....
Nä man får ta en dag i taget så löser sig nog de oxå till slut, ja har ju ett paraply i värsta fall;)

Nu blir de duscha sen ska ja krypa ner o mysa med min älskling...


Ta hand om er, livet går fortare än man tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0