ont som fan

Dagen igår var kantad av piller skulle man väl kunna säga.
Mördande ont i ena örat o ena tanden, lr ja hela ena sidan av skallen skulle man väl kunna säga.
Han knapra upp en hel lartong alvedon o en med migrän tabletter.
Ja nu tänker väl ni men herregud gå till läkaren, nja de e ju inte riktigt min grej.
Jag är mer den som kan sitta hemma o snälla o trycka i mej gud vet vad till att någon del mer lr mindre trillar av.
Ja man vill ju inte springa ner dörrarna hos tokiga läkare som säkert hittat något annat fel på en utan komma dit o va helt säker på sin sak.
Samma sak med tandläkare, totalt livrädd för dom sefan jag fick en tokig docktor som tyckte att borra upp bitt tankött får du som en bonus när du kommer hit....AAAAAjjjjjj.
Inte bara de det kostar ju en cykel varenda gång man sicker in huvet, ja inte en flådig men en på rea iaf.
Ibland får man hemma bota sig lite först så att man som sagt e helt säker.
Just nu så känns det som att halva käken ska trilla av o även örat.
Men jag genomled gårdagen på jobbet o kommer säkert överleva helgen hemma oxå.
Var nog inge vidare sällskap igår pga de tyvärr.
Idag e Pelle iväg med grabbsen o fiskar så jag är helt själv.
Kul att då behöva känna sig klarvaken innan kl äns e 7 på en lördag.
Jessica har åkt med upp till kusten så som sagt e jag helt ensam i de tråkigt vädret, inte ens M är ju hemma.
Nä blir till att lägga sig lite till o sen gå o köpa mera piller, önskar ja hade haft några starkare hemma men dom gick åt sist när jag bet av halva tanden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0