ont i hallsen o idioter till ungar

Sitter med en stor mugg te o knaprar lite halstabletter o lyssnar på Takida, tycker aningen synd om mej själv.
Städade innan ja åkte o jobbade igår o fixade o i dag när man kommer upp är halva stället en förödelse.
Gissar att ingen satt upp vare sig satt upp tid i tvättstugan lr köpt diskmaskinspiller...nä.
Känner att jag börjar bli sämmre o sämre i halsen för var dag som går, hoppas att de lugnar ner sig bara orkar inte bli riktigt sjuk.
Inte något nytt från mäklaren ännu. kommer gå som på nålare hela dagen idag, men de känns som att dom kommer nog snåla för mycket så att dom inte tar de.
Dom e dumma om dom inte gör de eftersom de är så mycket att göra på huset o vi tar det redan i november.
Eftersom dom inte kan greja själva blir de mer o mer o göra om de bara får förfalla.

Skrev ett mail till Jessicas lärare igår, hennes klasskompisar e verkligen så jävla elaka.
Vist hon kan hon oxå inga tvivel om den saken men nu får de va bra.
Hoppas att dom verkligen tar tag i de.

Ungar e sååå elaka verkligen, värre nu än på min tid.
Nu kan dom gömma sig bakom en dator lr telefon, dom behöver inte äns se den dom är elak emot.
De värsta e att när man ibland pratar med föräldrarna så är de som att dom inte bryr sig lr så kommer de, ja men din unge..bla bla bla, men för fan ring lr kom o prata om mitt barn gjort något, lr?
Nä dom väntar tills min gör något, så kan dom oxå häva ut något så inte deras ser så skyldiga ut.

Nä nu ska jag försöka sova en stund igen o sen blir de gå o handla lite innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0