leta nya hus

Då har man fullgjort ännu en dag på jobbet.
Fick veta idag att ett par av de andra som tittat på huset la 200 tusen i ett bräde över oss.
Så nu blir de titta på andra hus, har ringt en annan mäklare nu ikväll om ett annat hus i Vargön.
Får tid i morrgon om när de blir, tråkigt som fan o de svider vill ja lova men de var väl som Gabbi sa inte meningen;/
Nä nu ska jag umgås lite med min kära sambo o i morron blir det tandläkaren med Jessica så hon slipper ha ont stackaren.
Fick lite nya piller av mamis goa granne så nu lever jag ett tag till, ska se hur länge dom tänkt vänta med min tid när jag ändå är där i morron.

Nepp nu blir de natttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0