karma

Ja då va de dax o jobba igen då, idag blir de sent usch kommer inte va hemma för än vid 12 i natt.
Pratade med mäklaren igår o även idag, finns ett par som ev är intresserade men dom har till på måndag på sig att tala om hur dom ska ha de o även ha lagt ett bud tills dess....prutt.
Kan man önska folk en resa till himmlen, för egen vinning?
Låter som dålig karma, då önskar jag att dom hittar ett bättre hus;)
Ja som aldrig har tur nästan kan väl få bara detta lilla så ska ja inte önska något mer sen...
Snälla, får ja huset så ska ja börja be o gå i ( lr förbi) kyrkan varje söndag.

Hade tänkt slippa packa upp mitt låsbara skåp men av mängden i mitt puder ser det ut som att de nog får göras iaf.
att minska med hälften på bara 2 veckor de e starkt jobbat måste ja säga, grrrrr kan man hota med svält fortfarande?
Jag är otroligt sparsam o rädd om mitt smink, något inte min kära dotter är.
Ju mer desto bättre är hennes grej, o även mina grejer.

Nä dax o dra iväg o jobba..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0