god mat

Igår var vi som sagt på middag hos Jesper o Carola.
Super god middag o smarrig efterätt bjöds vi på, såsen till maten kunde man nog ha ätit med en sked;)
Vi hade jätte trevligt allihop o Sara o Peter hade med sig Malwin, hemskt att ungar växer så fort för de va inte länge sen han tittade ut o nu va han 3.

Huset är verkligen jätte fint, dom har haft turen att allt redan var mer lr mindre nytt överallt.
Så dom har bara behövt slänga upp tapeter i vardagsrummet o lite färg i hallen.
Värsta lyckan o få de så, men då kostar ju ju en slant oxå.
Har suttit o ritat kök till vårt hus nu på morronen o mellan 15 - 22 kan ja tänka mej att de kommer kosta beroende på vilka luckor man tar.
Har väntat på förmidagen på en som ska lämna en kanin för op här idag men hon fick förhinder o kommer senare ist.
Kommer även en familj från Åmål o ska titta o troligen även ta med sig en kanin hem då deras blivit middag åt en grävling, stackars barn som fick se den synen när hon kom ut.
Väntar på att mitt lilla troll ska komma hem med lite spån så jag kan städa lite burar.
I morron e de jobba igen...
Nä nu ska jag gå o leta efter min försvunna granne o se om hon bjuder på kaffe eftersom P ändå ligger i soffan o glor på film.
Ja är slö, uttråkad o rastlös på en o samma gång...blä 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0