....

Ja denna dagen har inte hänt så mycket, känns som att ja sovit mest hela dagen till o ifrån.
Pelle va hemma o vända förut o medelade att de blev en natt med grabbarna med öl o fiske.
Så nu sitter ja här ensam, men o andra sidan e jag nog inte någe vidare "sambo sällskap" iaf.
Känner att jag nog mest e lite gnällig eftersom jag till o ifrån har ont så ja tror ja ska svimma av.
MEn de går nog över med tiden, vad som bara ja slipper släpa mej till någon form av läkare vare sig de är för tänder lr öron.
funderade på att öppna en flaska vin men de känns ju nästan lite patetiskt o sitta o pimpla vin helt ensam med bara möjligen katten som sällskap, kanske inte e någon höjdare med all den alvedon ja tugat i mej som om de vore lösgodis.

De går inte äns något bra på tv trotts att man har massor av kanaler att välja på, gött trök e va de e.

Kollade på Arga snickarn o Ullared förut, visste ni att Ullared har en egen blogg där dom lägger ut nya saker dom får in.
Ja som alltid varit anti Ullared o tycker att de e fan bara billig skit blev lite halv såld när ja kollade, usch de e inge bra.
Arga snickaren ( o alla andra inrednings prog ) älskar ja, han specielt eftersom han är inte bara en snickare utan oxå en snickar psykolog, 2 i 1 lixom.

Ramlösa, alvedon o salta solroskärnor e alltså mitt lördags nöje idag.


Kommentarer
Postat av: Michaela

sv: åh va skönt :) tack <3

2010-09-12 @ 04:18:05
URL: http://m900421.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0