ensam

Känner mej lite halv död idag vill ja lova.
Slutade efter 11 men var inte hemma för än klockan var kvart i 1.
Detta pga att dom tyckte att de va helt ok att öppna slussarna när båtarna mer lr mindra var inne i vänersborg.
Gick skit bra o jobba i går, bra folk o stämningen  var dålig humor o mycket skratt.
Råkade oxå bita av en bit av min redan trasiga o lagade tand, kan säga att jag har aningen ont o min kind e lite svullen idag, låter som att denna helgen kommer att bestå av alvedon o liknande, har redan tagit en morron dos o mer lär de bli innan dagen e slut, tur man e ledig i helgen.
Har även ont i öronen, e bara o hoppas att de ger sig av sig själv.
Ska ligga med en kopp te i soffan hela långa helgen, blir säkert inte så men.
Jessica åker med mami o papi till kusten o Pelle kanske ska med sina polare ut o va lite grabbiga i vildmarken någon natt.
M åker till vänner i stockholm så dom ser jag inte heller.
så de e ja o katten, tur jag erbjöd mej o vakta den så ja inte blir helt enam iaf;)

Funderar på om ja ska lägga mej en stund igen innan jag ska iväg o jobba, känner mej som om ja e levande död o har verkligen ont.
På jobbet blir inget bättre av att dom håller på att ta bort asfalt o betong från bron brevid, detta ska hålla på till i december.
Det väsnas så mycket att vi inte kan använda vår dt slinga som vi ska o att HOTá ( ta beställningarna ute ) är nästan lika illa, stod ute igår efm o när ja kom in så hade ja om möjligt ännu ondare i huvet o öronen.
Ja hoppas att dom inte drar igång lika tidigt med maskinerna idag.

Ännu har inga nya bud på huset kommit in o de e ja glad över även om de just nu känns lite motigt kan ja lova.
Pratade med Martin igår på jobbet om de, han sa att när han höll på med sina budningar på lägenheterna så sov han knappt alls ett tag.
Ja känner de samma, man får ingen riktig sömn när man väl sover o man drömmer knepigare än ja vet inte vad.
Men efter måndag så ska vi som det lät iaf ha ett svar på hur de blir.
Nä sängen igen innan jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0