badrum...

Inatt har jag sovit som en prinsessa, inga hemska mardrömmar om döda hönor o ruggiga duschkabiner i natt inte.
Dagen på jobbet igår gick med en himmla fart, o för en gång skull lyckades ja o Sandra få ha rast samtidigt vilket typ aldrig händer annars.

Ska lyckas lista ut vad jag ska dra på mej för någon gammal trasa när vi ska på middag om ett par timmar, börjar redan känna att man e lite stressad även om jag har till kl 5 på mej innan ja ska va klar.
Har suttit o lästa hela morronen om badrumsrenoveringar o sånt jox.
Just nu känns de som att de mesta går att göra själv förutom möjligen vissa saker som kanske el o så om de behövs.
Ja e mycket för gör de själv.

nä dax o leta kläder..


Kommentarer
Postat av: emmi

sv; Åh vad roligt att du ställer upp i min tävling =) hör av mig när vinnaren är utsedd. Ha en bra dag ♥

2010-09-18 @ 14:49:59
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0