dörar o blommor

Ja då va man hemma igen efter en stressig o dag.
Vi tog bussen o klev av i stan o kollade lite affärer, ett måste va o gå in på Lindex o sniffa lite.
Ja jag tror jag blir en betydligt gladare människa om ja bara får sniffa lite gott.
Känner doften ännu o blir lycklig av hur gott de luktar, måste bara få tummen ur o beställa mej en egen flaska o inte gå där o smyg spruta varje gång, så en Paris Hilton får de bli nästa gång, sist gick jag på kicks i säkert ett halvår o sniffade Lacost innan ja köpte den.
Precis som att den är godare innan den hamnar i mitt eget skåp*s*.

Efter kläder o sniff gick vi ner till blomster affären o köpte lite fina ljung som ska stoppas i krukor i morron o göra fint på framsidan.
Dom ringde även o berättade att vårt golv kommit så de va bara att komma o hämta när vi kunde.

Efter de gick vi in på Flugger där vi mötte upp mami o då hade dom fått in hel svarta tapeter o de va 50% på dom så de blev de till vårt sovrum ist, Jessica hittade några som hon nog kanske ville ha.
Känns snart fånigt o gå snart utan o köpa med sig allt man valt, men eftersom de blivit som de e med väggar o allt känns de onödigt o köpa mer än vi behöver.
Efter 2 rullar tapet o 10l spakel så bar de av för att byta bil o hämta papi.
Åkte till bauhaus för att äntligen kunna börja köpa lite saker så idag blev det en 2 delad stege o 2 st dörrar till framsidan som inte behagar vara med på bild.
Skräp blogg som inte gillar o ha kort.
I morron blir de fotta huset in iminsta detalj så att vi kan spara o kolla på sen.
Börjar riva ut golven o ev delar av kök o badrum i morron, får ja som ja vil även lite vägg;)
Har en hel del målane framför mej har jag sett, men jag är sååå tacksam över att ha en pappa som har världens alla verktyg så själva de jobbet kommer nog gå ganska så fort hoppas jag.
Mamma ska ta sig ann trädgården lite i morron kanske om de e bra väder, lika bra innan de blir snö.
Måste tänka ut lite bra planer för badrummet o hur vi ska göra där, allt blir inte riktigt genomförbart att göra nu nämlige, inte som vi tänkt iaf.
Ja ja va e väl en bal på slottet, städningen va iaf helt okej.
Råkade lova i all hast att vi skulle gå på marknaden med papi o dom till morronen så jessica kom dit en sväng..8:a, öh ja jo de får väl gå.
Vaknade vid halv 5 lr nått idag o än lever ja ju men inte länge till.
I morron väntar riva bygga o flytta saker från ett till ett annat ställe.
Saknar min stora älskling, glad att min lilla ville va hemma o gosa.

Nä nu ska ja krypa upp i soffan igen med min lilla äksling som är lite små gosig idag o inte sticks alls...
Kan ha något med att göra att jag mutat henne med både hamburgare, bakelser o godis;)
Ibland e de helt ok att köpa sig lite goos av sina pubbe ungar tycker ja.
Så ja undrar vad mutan för att slippa sova själv i min säng i natt ska bli...hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0