rygg någon?

Ja idag har vi jobbat hårt vill ja lova.
Kan säga att mina händer värker o min rygg känns som den är av.
Men de e påt igen i morron bara, å då kommer älsklingen hem igen.
Ja o Jessie har legat o myst i soffan med glass o tittat på "Allt för min syster" värsta lip filmen vill ja lova, men så bra.
Jessica somnade till så ja lär ju få se den igen.
Mitt lilla hjärta, hon har slitit som bara den idag, e så stolt över henne.
Hon har knappt vilat mellan varven, hon har krattat o rivit en massa tapeter o grejat så de e inte konstigt om hon somnade.
De gör ja oxå snart o upp tidigt i morron måste ja för o greja igen o för att nya ägarna ska komma hit o mäta i lägenheten sen har ja lite klor som ska klippas under dagen så de ska ja oxå hinna men.
Mina egna små monster måste ja oxå försöka hinna med, känner redan hur lite tid det finns till dom o de skär i mitt hjärta att inte kunna ge dom den tiden, ska försöka flytta buren till huset så fort ja bara kan så att dom slipper stå ute i snö o regn mer, usch mitt dåliga samvete lyser som en röd lampa kan ja lova.
Men just nu finns de inte mycket annat till val om vi ska hitta allt i tid....

Nä nu ska ja krpa ner i sängen med min gos tjej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0