kallt...

Idag har de gått i ett med allt känns de som, när jag väl va hemma så va de bara o gå till affären o handla mat o även hämta ut ett paket.
En fin liten röd köksvåg o en kniv som jag totalt glömt att jag skulle få, tror de va för att ja köpte några nr av någon tidning.
Nu sitter ja o funderar på om ja ska gå ut o ta djuren medans jag fortfarande kan se något o även släpa med mej mitt lilla hjärta ut i kylan.
Ska städa lite o ge dom mat o se så att alla bäbisarna har de bra.
Ska bli skönt o ha dom under tak i år, så himmla gött o slippa pulsa runt i snön o att dom inte behöver ha de lika kallt de tycker ja om, mina bäbisar.
Har en jäkla huvudvärka så jag hoppas att jag kan va klar på inte allt för lång tid.
Har börjat bli riktigt kallt ute nu o de har gått otroligt fort.
Känns nu som att de inte va länge sen man hade mössa o vantar o nu e de här igen..brrr.
Vist de e jätte vackert med höst men jag tycker verkligen inte om när de e kallt inte äns när jag är inne i vämen o tittar ut tycker ja om de.
Min stackars näsa fryser till is för minsta lilla o till slut så gör de ju ont.
Ska be mami gör mej en näsvärmare kanske;)

Alla tycks älska hösten så de bara skriker om de...men den varar ju inte så länge den där "fina" höst tiden när löven gulnar o faller av,s en e de bara jävligt kallt o lövhögar o alla väntar på sommarn igen.

Nä ut i kylan o sen in o göra kaffe o se om de hjälper min stackars insida lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0