tung dag...

Helgen kan man i korthet säga att jag spenderade på mage lr knä....nä inte så, fy vilken fantasi folk har..hehe.
Nä Vi har grävt rör i huset o de e inte så lätt som de låter ska ni veta.
Börjar bli riktigt orolig att vi inte ska hinna om inte de andra bolaget hör av sig snart.
Så många måsten o så himla lite tid, börjar känna att en målare nog hade varit helt okej o ta in..men de e nog lite sent nu.
Ser ut som att vi kommer hinna fylla igen hålet i kök/badrum innan helgen iaf om ingen krånglar.
Usch hatar att man e så maktlös o inte kan göra så mycket själva just nu.

Men man måste va positiv brukar ja säga o saker har en förmåga att alltid lösa sig o de kommer de säkert att göra nu oxå.
Måste försöka klämma in en dag som vi kan åka till ikea på o hämta golv, kolla handfat, bänkskivor  o allt annat som vi måste ha snart.

De e snöstorm ute o de finns inget ja hatar så mycket som snö, snö behövs bara 2 veckor om året o de e runt jul.

Nä nu ska ja ringa mami o sen laga mej lite mat o sen blir de stryka kläder.
Idag e de begravning, känns just nu ganska så overkligt men jobbigt.
Kommer bli mycket värre om några timmar känner ja, tårar bränner o mitt hjärta gör ont.
Ska bli skönt när det är över, begravningar är allt lite som ett avslut.
Tror vi har grejat så mycket allihop så vi har inte hunnit komma ikapp riktigt med allt, inte hunnit sörja som man borde.
Aldrig bra att stoppa undan sina kännslor i källaren, dom blir värre när dom kommer krypande ur sina mörka hålor.
Men just nu har jag inget annat val, jag har ingen kraft kvar känner jag.
De får mej att oroas över alla andra, de gnager i kroppen på mej ständigt känner ja.
Att någon ska skada sig lr dö...varför känner ja så?
Ja drömmer om de på nätterna o hela dagarna går åt att försöka glömma de ja drömt.
Tror att jag skulle behöva sova...bara sova ut o veta att de kommer att ordna sig.

Idag saknar jag morfar oxå otroligt mycket....
Ja e så tacksam över mina nära som jag har kvar.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Har börjat följa din blogg, hoppas du tycker det är ok. Och har nog inte hängt med helt men förstått att ni har en del att fixa med i huset, var det fel ni inte visste om? Tänker på dig en sån svår dag som att säga adjö till en nära.

Kram från Mikaela, Peter och barnen.

2010-11-23 @ 13:02:55
Postat av: Ann-Sofie

Ja de e klart de e okej;)

Ja de va fel som inte fanns med på besiktningen som gjordes.

Så nu står vi bara o väntar o har mer än bråttom som du säkert förstår då vi snart ska flytta in, tanken vara tt de skulle gjorts denna helgen men just nu har vi ju bara en toalett o sen inget mer, jo garaget;)) Ja man vet inte om man ska skratta lr gråta just nu. Hoppas allt e bra med er, Kram

2010-11-24 @ 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0