time for ink...

Nu är mina små ungar så stora att idag är de dax för dom att få sina tattoos;=)
Har en mördansa skallebanke idag men försöker häva i mej lite av varje så kanske de hjälper...mat, nä de får vi ta senare när tiden finnes.
Börjar få ett bakant sus i kupan från förr....men de e bara för dagen så va inte oroliga.
Somnade inne hos Jessie i natt, hon har fått i uppgift att testa de stora luftmadrasserna tills innan semestern.
Så när vi kom hem från mamma o pappa dit vi åkte efter att ja jobbat för o fira brorsan så va de hem o städa.
Pratade lite med Sandy i telefon, stackarn e sjuk o har fått min helska hosta.
Ja e otrolit glad att ja slipper den.

Jessie sov idag till kl va över 1, jag vaknade i vid 4 i mors i hennes rum av att jag var stel som en pinne o frös som fan då ja ju inte hade något täcke utan bara en liten filt, planen va ju inte att sova där.

yster lämnade Hanna här i torsdags o sen åkte dom vidare till mamma på fredagen o sov där till söndag.
dom har nog haft kul, lekt lite frisör, haft lerkrig o badat i vattentunnorna o legat o fnissat till kl varit 3 på nätterna.

Nä om man skulle ta o ta o tatuera lite på dom små skrikande djuren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0