Råttor....

Nu har dom små råttorna varit framme igen.
Ja för denna gången var dom båda två.
De e tragiskt samtidigt som man bara skulle villja banka på dom, men som vi vet så löser de ju inte så mycket alls.
I lördags under festen gick dom in ( detta då hos desn enes pappas familj) o länsade plånböcker inte på mycket mer än några 50 lappar o ett cig paket som låg inlåsta i ena dotterns rum.
På söndagen upptäcktes att de fattades ett fritidskort som va helt nytt.
Men igår kom den stora choken för tjejerna som blev av med sakerna, hela deras burk med sparade pengar för resan till Turkiet nu i sommar var oxå borta, i burken låg det över 2000 kr.... 
Som tur e finns det vittnen på att råttorna va där, men att göra en sådan här sak hemma hos sin egen familj o sen bara stå o blåneka till allt e helt jävla otroligt.
Ja ska ringa in till polisen idag igen o lämna ytterligare en anmälan då jag inte fck göra detta på stationen då mobiltelefonerna inte står med i anmälan.
Fattar inte va fan de e för fel på folk, att man kan med o gå in hos sin pappa o från hans sambo o hennes barn o vän ta allt detta.
Man börjar ju undra vad dom gör med pengarna, någon fom av droger ligger ju nära till hands.
Jag önskar dom bara väldigt långt bort härifrån, för min skull får dom görna skicka dom till antarktis o lämna dom där.
Nä nu blir de till att vara akut vet så här på förmidagen, Zlatan har troligen blivit blind så nu ska docktorn ( jag ) titta lite på hans öga o se om han behöver lite medusin;)
Själv ska jag hälla i mej lite mera för hostan som verkligen inte ger med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0