Raggar party

Ja dagen igår började med att jag masade mej upp o gjorde mej klar för jobbet.
Blev inte sängen för än sent då vi spelade kort med grannarna.
Mamma o pappa kom o hämtade en massa skräp o körde till tippen o sen kom dom tillbaka o hämtade mej o Jessica för att lämna mej på jobbet o dom åkte in till Trollhättan för att titta på alla fina bilarna.
Det var nämligen raggarnas dag i stan igår;) Crousing för hela slanten.
De va sjukt mycket o göra o vi kunde säkert varit minst 4 st till som jobbade.
Jag tackade för mej när kl va 7 på kvällen o mamma o dom kom o hämtade mej för att åka in till Trollhättan igen o titta på underverken.
Åh så fint, men oxå en massa riktiga fylleåk.
När vi skulle hem frågade jag om vi inte kunde åka förbi jobbet eftersom vi ändå skulle handla lite.
När ja såg allt folk o kön så kände ja bara att nä ja får nog ringa o fråga om Sandra behöver lite hjälp.
Fiskade upp telefonen o där fanns redan en förfrågan.
Så jag hoppade in o jobbade igen på obestämd tid.
Men ja måste säga att vi klarade de med glans.
En klapp på axeln till oss alla som jobbade i natt.
Riktigt roligt måste ja säga att de va.
Så nu har jag gjort min första natt på jobbet.
De är ju inte somen vanlig natt men jag hade nog gillat om de hade varit så, fullt ös hela tiden o kö fram till kl var nästan 4 på morronen.
Med rätt folk som jobbar så flyter allt på så bra.

Inga bråk lr något sånt, en hel massa skräp de vill ja lova men känndes som att de kunde varit värre.
Åkte hem med frida vid halv 6 tiden o de tog sin lilla tid innan man väl somnade.
Vaknade vid 11 av tvn o kunde inte somna om.
hade tänkt vila på dagen men så bliv de inte.
Åkte till mamma o dom o fikade o sen ut till överby för att hitta skor till Jessica.
Ja till slut hittade vi skor o även badkläder, 25 kr delen inte illa på Stadium.
så idag var det tydligen barnets dag o inte mors dag.
Hittade mej en snygg Nike väska när vi var på Stadium men den fick snällt hänga kvar tills en annan dag.

Hade så mycket jag skulle fått gjort idag men de blev inte riktigt så.
Han iaf städa upp här i röran som va o Jessica bytte garndiner.

Nu ska jag lägga mej i ett bad o försöka o inte drunkna på köpet, ska upp tidigt i morron o jobba så de får bli sängen tidigt idag.

Näpp de e la bara o dyka i då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0