Tid....

Tänk va livet är skört, varför är vi inte mer rädda om de o tar bättre vara på den tid vi har?
När livet går mot sitt slut vill man då sitta där o önska att man gjort allt på ett annat vi...
Ibland önskar jag att jag gjort många saker annorlunda, saker som sen inte går att ändra på.
Ibland önskar jag aatt jag var snällare, ibland att jag va mer bestämd lr att jag hade mer mod o villja.
Ibland önskar man att man bara fick vara någon annan.
Jag är iaf tacksam över min underbara familj, jag har en helt underbar sambo som jag älskar som om jag ibland såg honom för första gången.
En underbar förpubbs unge som ibland gör mej mer än lovligt galen, men trotts de är hon min ängel.
Jag har värdens bästa föräldrar, de finns inte många som har sådan tur.
Ja vet inte riktigt hur man blir så men jag skulle gärna låna boken;)
Min älskade farmor o mormor.....
Morfar, gud så jag saknar dej.
Ibland gör de lika ont i hjärtat som den dagen du lämnade oss.
Du finns med mej hela tiden....

Livet känns så långt vissa stunder o i nästa så har det redan gått år...
Varför tar vi inte bättre vara på tiden vi har....lr e de de vi gör?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tid är något som vi alla tar för givet....

2010-03-06 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0