Sova

Tänk att man ska vara så kass på o göra de man ska. Planen idag var att hinna med en hel del saker innan jobbet då jag började lite senare idag. Men den planen gick ju åt skogen rätt så snart. Efter att jessie gått till skolan så la ja mej på soffan o kollade på nyhetsMorron, o sten somnade. Grattis ditt pucko får man väl säga, men jag gissar att sömnen var behövlgi. Så sen va de bara o lägga på ett kol för att hinna iaf med bussen till jobbet. Så allt de där andra får vänta tills i Morron, ja om ja hinner vill säga för då e de begravning för helena. Nu anländer dagens skörd av ärke puckon på min kära buss. På torsdag åker jag med Sandra till Allingsås igen för att göra andra sittningen. När jag har har lyckats få mitt pengaträd att börja blomma så e de min tur. Funderade ett tag på att sätta Diva på handleden men med mina små pinngia armar så ser de väl kanske mer komiskt ut än bra. Man vill ha så mycket olika saker men man har ju så lite hud, ja iaf när de kommer till just de här annars kan jag nog undvara lite till någon bättre behövande. Nä nu e de dax att limma på ett leende fram tills ikväll. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0