Prutt

Då vart man påväg igen då. Känns lite meningslöst att åka iväg för bara ynka 4 tim. Har en massa saker jag borde göra i helgen, oviktiga som o byta gardiner o plocka in ris som ska kläs. Känns som att vi blir sämre o sämre på att underhålla vissa högtider, alla hemma gör oss har de känts som att samt varit väldigt viktigt på något vis. Men nu känns de inte hon att någon bryr sig som alls. Inte så att de direkt gör mej något, mer att de känns tråkigt för barnen, som o andra sidan inte vet något annat. Åh, har jag någonsin berättat att jag hatar bussar fulla av ungar! Ja ångrar mej med de samma dom kan fan va utan både påskharar, midsommar danser o hela jävla julen... Gap o ett jävla liv. Visst de finns väl några lugna lyckligt lottade, de e väl dom vars föräldrar vägrat he dom vaccin som små:-P ja andras ungar de e fan inte min grej, de räcker bra med min egen prutt unge. Känns roy att alla ska åka ut o handla idag så de blir en spännande dag på jobbet. Antagligen kommer J ut med Moa sen o ska springa runt i alla affärer som innehåller kläder, skor o någon form av smink. Gissar att geno kommer hem o luktar som en mindre bordell. Dom skulle till någon tjej på fest ikväll hade hon fått för sig. Men jag gissar att när de väl kommer till kritan så blir de inget, ja hoppas kan man ju alltid. Just nu har jag 2 hjärndöda fjortisar i sätet brevid som pratar om döda fåglar o luktar dom luktar fan som om den där jävla fågeln ligger död i någon av idioternas ficka. När man längtar tillbaka till förr så måste de va för att man fan inte minns. Men om jag någonsin varit sån så e ja jävligt tacksam över att ja glömt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0