Kina mat - spel - kaniner

Helgen har varit ganska lugn. Fredagen bestod av jobb o på tok för mycket sprit. Vet inte om det är mängden lr åldern som gör att jag får grymma minnesluckor ibland. Har aldrig hänt förr. Vi spelade på både fredag o lördag de nya spelet pelle fick när han fyllde, o han vann båda gångerna. Vi var uppe o grillade på berget på dagen o sen lagade maria o henke kinamat, himmelskt gott o vi åt så vi mådde illa allihop. Jessie har sovit hos mami o papi hela helgen. Känns tomt när hon är borta men jag förstår att hon tycker att de e kul o träffa tomas när han e gör dom. Inte lätt o va ensamt barn alltid, så jag e glad att hon har lova o tomas. Igår kom 2 nya kaniner hem, en liten dvv o en jävla jätte vet inte vad de är i henne men hon väger runt 5 kg, hade jag ätit kanin hade hon varit en bra middag. Nä oroa er inte de kommer aldrig att hända att jag äter mina djur. Nu e snart våren här som skönt e, men problemet är att jag ju tagit hem nästan alla djur o resten kommer snart. Men jag har insett att jag måste börja välja ut dom jag ska spara om inte pelle går med på o ha dom i sängen...hm. Trode ja började sent idag o fick lite panik när jag insåg mitt misstag. Så i farten glömde jag mina byxor, grr blir till o försöka klämma ner röven i dom gamla 2 nr mindre. Känner redan ångesten flåsa mej i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0