kaffe o jobb

De bidde inte begravning för min del, de bidde jobb.
Jag känner inte att de känns fel eftersom jag redan varit o tagit mitt farväl, men de känns fel att inte vara där för M. fast hon har ju hela sin famlj med sin o andra vänner.
Man kan inte finnas för alla, de här är inget jag kan ändra på så nu får de blir som de blir.

Måste försöka få tag på mami innan bara för att se om hon henner ta en sväng till återviningen med all skit, inte klokt va skit från kaninerna de kommit fram under all snö.
Ser ju fan ut som om ja haft dom på lösdrift här ute;)
vill att våren ska komma så jag kan lägga plattorna under o runt burarna o ven få upp vindskyddet o flytta på burarna. Har hemsk ångest över hur jag ska göra med djuren. För många "fel" kaniner ligger mej allt för nära hjärtat än vad som äns var tanken.
Ja vill inte vara utan dom helt men jag har heller inte platsen att ha så många som jag vill längre.
Igår kände jag dom första bäbisarna i magarna, ska bli sååå himmla kul med lite ulliga små troll igen.
ska bli så skönt att bli ledig i helgen, bara va fri o slappa....

O på torsdag åker jag o Sandra till Allingsås, ska bli jätte kul. Har vi tur bjuder E på sitt goda kaffe;)
Nu på med kaffet inte lika gott men de får gå o in i duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0