Jävla fitt mobil

Fan jävla fitt mobil, mitt i världens längsta inlägg får den jäveln för sig att bara lägga av. Finns de någont värre än att ha öst ur sig en massa saker o de bara försvinner ut i tomma intet. Ord o meningar som inte går att göra om. Fast de kanske var kika bra de. De finns väl en mening med allt, lr? Ja känner bara att jag måste tänka så. Att livet jävlas med mej för att de ska komma ut något bra ur de. Lr e ja bara född till att misslyckas med de saker som har större betydelse än att va duktig på mitt jobb o ta hand om mina djur o kanske hänga tvätt? Ibland känner man sig som att allt man tar i bara dör. Nä nu ska jag pigga upp mej med ett bad o kanske ta ett par ord med M o se hur hennes dag har varit. Kram på er o ta hand om varandra....

Kommentarer
Postat av: Sandra Hinders

Lilla gumman! Du får ösa ur dig allt för mig imorgon. Kramis

2010-03-26 @ 00:12:57
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0