Hata dag

Idag har jag ett riktigt hemskt humör känner jag. Känner lite att alla har en skruv lös, inte minst jag. Arg som fan, fast ja vet inte varför. Han med en kort stressig promenad innan jobbet vilket inte riktigt va de ja tänkt, hatar o stressa o ännu mer när jag sölar bort tiden. I Morron ska jag ta bättre vara på tiden då finns inte massa överglada ungar hemma från skolan, ibland till man slå dom bara lite grann o sen krypa under en sten o gömma sig en stund. Missuppfatta mej rätt ja älskar min unge men ja e inte mer än människa. Man orkar inte tycka om hela jävla tiden. Boxning hade varit en bra grej idag min vän o få ut lite av denna ilska. Men vem har bestämt att vi måste va glada o vanliga? Nä fy fan, nä nu vill ja bara va sur o ilsk tills jag kommer hem. Då hoppas jag att det här har gått över. Nä nu ska vi klistra upp en skön fasad innan jobbet åter kallar. Fan va ja hatar fjortisar på bussar...

Kommentarer
Postat av: Sandra Hinders

Lugn och fin min sköna! Du verkade i alla fall inte sur när du såg mig på jobbet =) Kram på dig sötnos

2010-03-15 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0