Gammal

E snart på jobbet igen, ska försöka hinna ett litet ärende innan jag börjar oxå. Mami var hemma efter att hon tränat o jag bjöd på frukost. Hon har alltid minst en miljon saker att göra på tisdagar eftersom hon brukar vara ledig den dagen i veckan. Är de inte alex, brorsan, farmor, jag lr pappa som till ha hjälp på ett lr annat vis så är de hon som har någon form av ärende att uträtta. Fattar inte hur hon hinner med allt. Men sen var de ju en hel dag oxå. På torsdag kommer troligen mormor hit ner. Ska bli så kul o se henne, känns som de var en evighet redan sist. I vanliga fall gnäller ja över att åke buss med alla jävla ungar i alla åldrar, nu har jag hittat en ny grupp. Folk som e gamla o luktar som om något krypit upp i dom o dött. Ja vill då fan inte bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0