bröllop o tö

Har en miljon saker jag borde göra men känner mej just nu bara lite tom på ork, lusten finns där men inte orken.
Ja skulle villja kasta ut allt skit som ja inte anväder lr som bara ligger o dräller.
Köpa små fina lådor till allt kraffs.
Få lite ordning o reda, möbler ligger ju mej varmt om hjärtat. Dom bästa är dom man kan stoppa saker i..hehe
Så förra veckan var ja o köpte en ny byrå, som skulle stått i mitt kök men som tydligen växte påvägen hit så de blev jessica som fick den.
Så nu står de kaninerna som bor innen staplade på den.
På tal om kaniner så hittade jag Molle ner död än levande ute igår, de e hans jävla sambo tjocka Milda som käkar upp all mat som kommer i hennes väg, visste när ja döpte henne att de va nått lurt med hennes aptit;)

Så nu bor Molle inne, brevid min säng på nätterna o på dagarna bär jag med han överallt i hans mini bur.
Kan säga at icke ett ord har yppats om detta...ännu.
Nä ett par kassar till Lyckans kanske man skulle klara av o slänga ihop innan dagens göromål står för dörren....middag, blä.
Mår skit illa så fort jag äter numera, försöker komma på om de min laktos blivit värre lr om de även kan vara gluten..
Nä här kan man inte sitta även om de vara var ett par min, när Jessica kommer från skolan ska vi se på Bröllopsfotografen o titta på Sandra o Paul;)
Behöver ja säga att snön inte e borta lr?

Pratade en stund med sandra i telefonen i på morronen om allt o ingenting i vanlig ordning.
Hon är en sån underbar vän att ha, någon man vet att man kan ringa när som.
Vi har nog ganska lika tänk när de gäler de mesta i livet.
Ingen är rädd att trampa den andra på tårna o är något fult så e de;)
Saknar henne när vi inte ses så ofta o även om man ses på jobbet så hinns de inte med så mycket mer än ett par snabba ord innan någon av oss måste springa åt ett annat håll.
Vi kan sitta o hinka kaffe i timmar o tjöta om allt möjligt vilket e så himmla underbart.
Att bara få va o inte bry sig om...
Jag är så lyckligt lottad som fick dej i mitt liv.... 


Kommentarer
Postat av: Sandra Hinders

Awww!

Gumman, du är så söt! Jag är glad att jag har dig och du är glad att du har mig, kunde det ha blivit bättre?? Näe, goda vänner växer inte på träd men du är ett gyllene äpple som ramlade ner på min stig, jag plockade upp dig och placerade dig i mitt hjärta så att jag alltid kan bära dig med mig! (oj vad poetisk jag blev nu...tihi..) Kram på dig vännen

2010-03-04 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0