Allingsås med min

Goa sandra. Hon började på sin andra arm. En älva i skogen. Åh jag e inte alls vare sig avundsjuk över att alla utom jag makar sina kroppar lr bitter för att jag tydligen köpt fel paket med flingor på ica som vare sig innehöll körkort, pengar lr evig lycka. Man måste då va lite bitter ibland, lr iaf jag måste då va de på insidan för att orka hålla uppe min utsida. Vi hälsade på gör sandras fina vän o drack kaffe. En sån go tjej som sandra som man bara till ta med sig hem o stoppa i en låda o behålla, he he. Nu ska jag o min numera lila tå jobba.

Kommentarer
Postat av: Sandra Hinders

ha ha...du är för söt du min fina!

2010-03-18 @ 11:17:33
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0