P-fest

I söndags va mamma, pappa o Jessica o mötte Camilla på flyget.
W va helt insnöad i sitt DS o hade inte de minsta tid för att prata med någon;)
M hade stannat hemma hos min mormor så länge medans W hängde med sin mormor för att hämta mamma.
Pappa fick låna Jessies kamera lite o fota lite medans Camilla fjantade o Jessica försökte så allvarlig ut.
Ja hade hoppats att ja skulle hinna träffa henne men de va tydligen ingen annan som hade den tanken just då.
Får hoppas dom kanske åker ner lite i sommar när man har semester lr nått.

I går va de p fest, skulle låna jessies nya linne vi köpte när vi va ute i lördags o tar fram de o hittar 2 st stora hål mitt på magen..gaaaah.
Ja så länge höll de i nästan 2 dagar.
Blir tokig på den ungen som inte har ett dugg koll när de kommer till kläder.
Så när pappa körde ut mej till överby så hoppade jag in på GT o köpte mej ett eget.
Känns som de kommer bli många av den modellen i sommar.
Sandra kom o hätade mej o vi åkte till Malin.A för lite för fest, lr ja vi festade inte på mer än vatten o cola.
Eftersom Sandra bor som hon gör så blir de lite knöl med att ta sig hem när de e mitt i veckan vi har sånt här o inte P kan hämta henne, visst de finns taxi o man kan gå men de e ett litet meck, o jag ska ju jobba snart.

Vi hade hyrt övervåningen på Strandgatan så där uppe satt vi o tittade ner på dom som satt ute i solen.
Men vi sprang lite ut o in för att röka så de va helt ok.
De va lekar, jag ( en ur varje lag ) fick bla uppdraget att med 2 st ob inkörda i kinderna dricka ett helt glas med cola, gick rätt bra men Linn va lite bättre.

Sen va de snörätning, ett lag på 4 ben o de bästa klädrepet;) Gud så mycket naket har vi inte äns i vårt omklädningsrum..hehe ja vissa dom drog allt utom trosorna o stod sen o skylde sig med en duk..hehe ja de var en syn kan ja lova.
Drog vid halv 11 o tog med med Frida o Sabina o släppte av dom i vargön oxå.

Sitter o väntar in i de sissta på posten som är påväg hit med en stor låda från USA.
Måste betala tull till dom så jag får vänta så länge jag kan.
Hatar o va sen lr prick på tiden till jobbet men ibland får man offra sig lite, får väl gasa lite extra bara på småvägarna.


Gött nui ringde P o sa att dom varit här redan, när jag hämtade ut pengar troligen o Jessica inte öppnat...hmm.

Ja då va de väl bara o åka o jobba då...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Personalfest i alla ära, men tacka vet jag tjejkvällar =) mer tjejkvällar till oss tack!

2010-06-16 @ 11:20:53
URL: http://lolabambola.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Ja jag håller så med dej.

Känns som att de kan bli mycket av den varan i sommar.

2010-06-20 @ 12:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0