Jobba sent..

Natten va som den va o så va de bra med de...
Morronen blev tidig även idag men inte av eget val utan av Jessica som kom o väckte mej eftersom Pelles klocka stod på kl 7 o då tyckte väl hon att ja då skulle ja väl gå upp då...
Galet trött e ja o inte kunde jag somna om riktigt utan låg mest o vred o vände på mej, man vet ju aldrig man kan ju kanske lyckas somna om.
Men icke.
Upp o duscha o käka lite o senhar jag inte tagit mej för så mycket mer än att se lite på tv o pratat med Sandra.
Vi ska ju jobba ihop ikväll o de ska bli riktigt kul.
Deras skift är det absolut roligaste att jobba med för att alla är så tighta i sitt jobb o sen skadar de ju inte att dom som jag har en sinnes kass humor;)
Jag säger inte de för att Sandra kör skiftet för henne hinner ja knappt prata med när vi jobbar ihop för att av någon orsak, som jag nämt tidigare tror ja så kan man tro att det är helgon man jobbar med o att folk gör vallfärd just de dagarna.
Så det är inte bara kul utan oxå mycket jobb, fast de e de som e kul när man e ett härligt gäng, tiden rullar bara på o vipps så e man hemma igen.
En fördel till är att detta skift har en sak ingen annan har....godislådan!!!
Ja som inte direkt äter godis men man får offta sig för laget lixom;)


Fanny kom vid halv 7 i morse o ska stanna tills i morron någon gång då Jessica åker till mami o papi.
Så dom lär väl va lagom trötta ikväll hoppas ja för hon har varit vaken när ja kommit hem varenda dag på natten.
Bävar för hur de blir när vi ska vända på dygnet inför skolan.

Så då va man typ klar för o åka o jobba, bara dra blåsen genom håret en kvart så de e tort o sen kan man dra.
Hatar o komma i sissta minuten o inte hinna dricka kaffe o en cig inan ja börjar.

I morron blir de party om jag nu blir ledig o sen en dag av städa, tvätta o packa på lördag o söndag packa de sista o så drar vi...
Ja hoppas bara att vi får bra väder, ja behöver inte +35 bara de inte regnar o e kallt o blåsigt så e ja nöjd.
Första dagarna brukar alltid vara skit jobbiga att somna, jag som alltid somnar med min mp3 i öronen varje kväll får nu glatt klara mej utan de i en vacka.
Ska iaf ta med mej en hög med böcker, sist tog jag med mej 8 st.
Tänkte att man vill ju ha lite o välja på o åren innan hade jag läst ut dom så fort, troligen pga de andra rese  sällskapet vi åkte med.
Förra året lyckades ja läsa klart en enda, men då var de bara vi 3 fram tills sluted då Maritn.
Då hittade dom på lite saker själva o Jessica hade sina kompisar.
I år har vi ju med oss Petra så dom ungarna ser vi nog inte röken av för än de börjar närma sig middag o man får tvinga hem dom.

Här e hennes fotoblogg som hon har gjort, klipps kliten unge man har får man ju säga.
Hon ar precis börjat så än finns de inte mycket att se.

http://juliiialinnea.blogg.se/


Nä dax o dra på långbrallorna o dra till jobbet då....spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0