seeeg

Usch seg som attan e ja sovit konstigt o drömmt massa knepigt. Har varit vaken länge utan att få gjort mer än att suttit i soffan o glott.
Kom hem närmare 1 i natt.....ja man ska inte prata om sitt jobb så jag gör inte de men shit säger ja bara.

Tänkte jag skulle få sova ut idag men icke, får försöka gå o lägga mej om en liten stund igen o se om de går bättre idag än igår.
Skrev ett riktigt långt inlägg igår men ja när ja väl skulle lägga in de så plopp så va de borta.
Men de var väl kanske inte menat att de skulle läsas.

Röjde upp en del igår innan jag åkte o idag så ser de nästan ut som när ja lämnade de, ska försöka hinna ta ett tag med dammsugaren innan jag åker idag.
Måste få rent o så innan vi åker iväg.

Mamma var här o lämnade plattor o jord igår så nu är de bara pallkragarna som saknas sen kan jag odla mynta o oregano för hela slanten;)
Vet de e lite sent att komma på nu men fan bätre sent än aldrig.
Så nu ska ja bara få älklingen o ta med sig 2 st hem från jobbet för dom har så små o söta;)

2 nätter kvar idag blir de jobbigt men torsdag blir både roligt o tråkigt, att jobba med Sandra o tjejerna e alltid kul ( ja förutom att folk går man ut huse för att komma o äta just dom dagarna) tycker jag.
O på torsdag så blir det deras sista gång dom jobbar allihop innan skiften splittras.

Nä nu sk jag gå ut o lägga mej i solen o se om ja somnar....skulle behöva kaffe oxå,,hmm



Kommentarer
Postat av: Sandra

Imorgon blir det godisregn!! =)

2010-07-08 @ 00:01:19
URL: http://lolabambola.blogspot.com
Postat av: Soffan

Ja de blir de;) Kul fast tråkigt iaf..sista natten med gänget för er del. Men vi får göra de bästa av de, gissar att ja ska plågas i köket när kökarna ska va i kassan;)

2010-07-08 @ 14:42:33
URL: http://myonespace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0