En sen vecka o massa packande

Ja här har de varit torka kan ja lova.
Midsommar e förbi o den blev väl inte alls som de va tänkt men vi överlevde.
Nu är de bara 4 dagar kvar sen e de semester, älsklingen har en riktig skit vecka nu innan allt ska va klart stackare.

Vaknade kvart över 7 idag helt klarvaken, ändå höll ja mej uppe igår för att inte vakna så tidigt men icke.
Jag har natt hela denna veckan om jag inte lyckas o byta till mej lite dag ist vilket passar mej mycket bättre eftersom manhar tusen saker o göra innan vi åker iväg på söndag.
Ska bli så skönt att komma dit, hoppas att vädret håller sig bra bara.
I år följer Petra med Jessica o de ska bli himmla nice, slipa dom där första dagarna när dom inte riktigt vet va dom ska göra själva o vem dom ska va med, mysigt o ha henne för sig säjälv men ungar har ju en förmåga att i denna åldern inte alls villja ligga o läsa en bok o sola lr fiska krabbor o fisk som jag vill utan häldre stå o platta håret hala dagen o sminka sig;)
Ja man vet ju själv hur de va.
Men de e alltid rooligar o ha en kompis med sig, det betyder oxå att det blir lite lättare för oss att hitta på saker själv om vi vill, morron o kvälls promenader ni vet sånt man gör på campingar i samma kläder o hälst en liten ful hund i släptåg.
Nu har vi ju inget av de o att ta med en kanin e helt uteslutet, dom kommer mami o papi o passa o även min kära granne Maria ska hålla ett öga på dom.
De är ju bra med lite extra koll om de blir varmt.
Tror att vi har kommit ihåg att fixa allt som ska med men de känns som att vi glömt något.
Blir ju lite mera packning denna gången när vi är en extra o ett tält till men vi ska låna mamis bil så vi ska nog få plats hoppas jag.
Ja då blir de nadas dator i en vecka...Men ja e nöjd bara ja får sol.

Fick en unge till igår, inte så vanligt med bara en o påköpet fick jag även ett bett i armhålan.
Mitt eget fel då jag skrämde mamman då jag inte såg vad hon gjorde.
Nä nu ska ja röja lite o sen får ja väl försöka sova lite innan ja ska jobba om ja kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0